Saturday, January 26, 2008

Dog For Sale

Dog For Sale:
free to good home.

Excellent guard dog.

Owner cannot afford to feed him anymore, as there are no more thieves,

murderers, or molesters left in the neighborhood for him to eat.

Most of them knew him as 'Holy Shit'

33 comments:

Uncivil said...

My Dad, sent me that in an email, and I have laughed my ass off all morning over it.
I have a sick sense of humor!

Sorry!!!

It was that last line ("Most of them knew him as 'Holy Shit' ")

I can just picture some idiot saying "Holy Shit" as that monster pounces on him!!!!!

And my hat's off to Jan over at The Poodle (and dog) Blog!

You got me started with your "Humphrey the Humping Chihuahua" post!!!!

Everybody who reads my blog needs to go visit Jan and read that post!

They even sell them on Ebay!

Jeanna said...

I think he belongs with the Revis family of North Carolina.

Uncivil said...

Jeanna
Yea, he would probably become an alcoholic with the Melander family?

Jeanna said...

I think that dog has the munchies. Speaking of which, check out this pic of .

Uncivil said...

Jeanna
What pic?

Clem said...

Hey, what happened to the words in that link? Maybe Baby Huey there ate them. Close your eyes, tap your boots, and click on the dot.

Uncivil said...

Clem/Jeanna
That must be one serious dot? Cause every time I click on it, my computer locks up tighter than a "Packers" fan's butt cheeks at game time.
I even closed my my eyes,tapped my boots, and clinched my butt cheeks together the second time.
And my darn computer locked up and I had to reboot again?
I'm not going for the 3 strikes and your out deal!

Matt said...

That last line sums it up...that was my reaction!

Uncivil said...

Matt
Great minds think alike! Thanks for stopping by!

Curiosity Killer said...

Holy Shit! Come here!! LOL

This is so funny and cute! I just wanna give him a huge bear hug!

Jeanna said...

The Evil Dot? That is one great title. I blame it on Brett Favre and his devil deal gone south. No offense.
A Packer Fan's butt cheeks act as brat warmers because the hands are holding three beers and a basket of cheese curds (the beers on each end keep the middle one in place and the curds balance on top).
Damn you Favre, look what you did to your fellow Redneck's computer. Will the hurting never stop?
The stoner dog and his little boy are at:
http://flickr.com/photos/jmolson/2198972426/

Uncivil said...

CK
Don't you wish he would have been at your apartment on the night of the intruder?

Jeanna
Hurray, I finally got to look at the stoner boxer with the little kid on your flickr.
And then when I tried to look at more pictures...guess what happened?
I guess my darn computer is allergic to Flickr?

Uncivil said...

Jeanna
What happened to the little feller's teefers?

Jeanna said...

Oh no, sorry about the photo allergy. I think the kid is practicing to be a hockey player. Him and the boxer are two of a kind, but between you and me the boxer isn't very bright. Gentle, but basically insane.

J at www.jellyjules.com said...

Holy crap, that's a HUGE dog...is that photoshopped, or just a really big, big dog?

VE said...

Even if his shit were holy...it would still be a mess!!!

Uncivil said...

Jeanna
Boxer's are very energetic dogs by nature. They don't calm down until they hit about 7 or 8 years old.

J
If it's photoshopped, they did a great job? Your guess is good as mine.

VE
I sometimes wonder who was the first person who coined the word "Holy Shit"?
Maybe it came about when mother Mary first changed baby jebusse's dirty diapers?

Jeanna said...

OMG, are you kidding? Chico is kind of like a bad date in high school. His black lab buddy, also insane, has "mellowed out" as much as a male lab can. Same age. Both nuts. I think I'll post Roscoe (black lab) doing the cookie on the nose trick for you tonight.

Uncivil said...

Hey, I think Chico & I have something in common with the "bad date" thingy!
Thanks for the video clip! Roscoe is very talented. Who was his older buddy in the back ground?

Glamourpuss said...

That is one big dog. Ew.

Puss

Rachie-Babe said...

wow. . .

Jeanna said...

That's Miss Vickers, aka Vixen. She's my pal. Her special talent is tossing the ball back to you when she retrieves it. I'll post a pic of her.
The younger dog has loved her dearly since they brought him home. They often "make out" in a series of kisses.
There's a photo of them from the sour spray reviews.
I bet you were a fun date. Are you still?

Uncivil said...

Jeanna
I remember now! I remember seeing her in some of your previous postings! It's all comming back to me now!!
I guess I'm a fun date? I don't do near as much leg humping in my old age!
How bout you?

Jeanna said...

So many legs, so many hours in the day. Speaking of fun, it went from 43 above to 8 below yesterday. Hardly humping weather.

Jay said...

Damn.
He'd eat my puppies without even chewing , I bet.

C said...

WOW! That is one helluva big dog!
He's adorable!

BTW, I posted a comment here a few days ago, but it didn't go through and I lost it. Argh. Hate when that happens.

Anyhooo, hope you, Ab & Em are doing well. xoxo

Uncivil said...

Puss, Rachel, Jay
Thanks for stopping by!!!
Hugs!
C
Thanks for checking in on me. I've tried several times (like maybe 3 or 4 times) to leave comments on Jeanna's blog, and I guess Roscoe & Miss Vickers have been eating them?

Uncivil said...

Jeanna
I have tried 3 or 4 times to leave comments on your blog?
I also sent ya an email today! Maybe you have me blocked?
I promise I won't hump your leg if you let me back in your good graces!

Jeanna said...

Now why would I block my favorite little redneck? Actually I'm not sure how to do that, now get off my leg, boy!
(I turned the moderation off, at least until that creepy spammer comes back.)

Jeanna said...

You know, that guy from the Manzo family looks just like my cousin Luigi.

Uncivil said...

Jeanna
You mean I've been demoderated? That's better than being neutered!!!!

wendy said...

holy cow what the heck kinda dog is that dog!????????????
a holy cow...
cute though!

Uncivil said...

Wendy
"Holy Shit"....not "Holy Cow"
I have no idea what kind of critter it is? I wouldn't wanna feed it!